Тернопільська ТПП 16 травня 2024 року організовує стаціонарний навчальний семінар на тему: «Публічні закупівлі для постачальників: як перемогти у тендері?». Метою проведення заходу є ознайомлення постачальників товарів й послуг з можливостями їх продажу через систему електронних торгів Prozorro. Варто зазначити, що у 2023 році обсяги закупівель, які були проведені через систему Prozorro, в порівнянні з минулим роком зросли утричі – до 480 млрд грн. Станом на останні місяці понад 80% коштів на закупівлях витрачаються саме через систему Prozorro. В Тернопільській області в 2023 році через систему Prozorro було закуплено товарів й послуг на суму 13,07 млрд грн, що становить лише 2,7 % від всього обсягу закупівель. У 2022 році аналогічний показник становив 17,85 млрд грн. Зменшення на 4,78 млрд грн відбулося через скорочення бюджетного фінансування. Однак, у 2023 році система пережила деяку трансформацію під вимоги воєнного часу – була суттєво скорочена тривалість процедур, з’явилася можливість приховувати саме чутливу інформацію, був масштабований такий швидкий та ефективний інструмент закупівель, як Prozorro Market.
Під час семінару учасники ознайомляться з такими питаннями: Що таке Prozorro та які можливості система пропонує постачальникам?
- Допоміжні інструменти учасникам ринку для пошуку закупівель
- Хто та як може стати учасником процедури закупівлі?
- Як зареєструватися на електронному майданчику та як обрати найзручніший?
- Які ризики можуть очікувати постачальників при участі у закупівлях і як їм запобігати?
- Вартість участі для постачальника у тендері/запиті пропозицій
Планування закупівель. Що слід знати постачальникам?
- Особливості визначення замовниками предмету закупівлі товарів
- Методи визначення замовниками очікуваної вартості предмету закупівлі
Запит пропозицій – новий ринок для продажів у Prozorro Market.
- Алгоритм проведення закупівлі через Prozorro Market
- Як відбувається кваліфікація учасників у запиті пропозицій?
- Як подати свою пропозицію та укласти договір через електронний каталог?
- У яких випадках замовник може відхилити учасника при закупівлі через запит ціни пропозицій?
- Чи можна відмовитись від укладення договору та які наслідки для постачальника матиме така відмова?
- Переваги та недоліки участі в закупівлях через електронний каталог.
Відкриті торги: підготовка тендерної пропозиції як основа успіху
- Правила читання тендерної документації як запорука перемоги у відкритих торгах
- Тлумачення вимог замовника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
- Технічна специфікація: вимоги щодо якості, асортименту закуповуваного товару.
- Оновлені вимоги до учасника та учасника-переможця у воєнний час. Врахування вимог замовника. Що і у який спосіб потрібно публікувати в електронній системі закупівель?
Як учаснику захистити свої права через АМКУ?
- Як правильно скласти та подати скаргу в АМКУ: інформація,яку повинна містити кожна скарга.
- Вартість оскарження умов тендерної документації та результатів кваліфікації.
- Строки розгляду скарги
- Практика АМКУ: секрети перемоги
Договір за результатами закупівлі: секрети успіху.
- Як правильно читати проект договору про закупівлю та що врахувати в першу чергу
- У яких випадках можна змінювати умови договорів, укладених за результатами відкритих торгів/закупівлі через електронний каталог.
Лекторами навчання виступатимуть: Ірина Корда – експерт з публічних закупівель, керуючий партнер ЮФ «Світ права» та Ірина Ключук – керівник управління проєктами ЮФ «Світ права». Для слухачів передбачено: роздаткові матеріали, персональні консультації від лекторів, а також іменні сертифікати. Вартість навчання для одного учасника складає 950,00 грн. Місце проведення: Тернопільська торгово-промислова палата, м. Тернопіль, вул. Руська 40 (центр міста), початок 16.05.2024 року о 9:30 год. Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити та відправити заявку (форма додається) на e-mail: