Згідно публікації Форбс за результатами продажів, які завершилися наприкінці 2023 року, окремі сільгоспкультури через низькі ціни і зростання витрат на логістику були збитковими. Фактичний показник EBITDA виявився нижчим за очікуваний у понад чотири рази. Про це йдеться у дослідженні Agrohub Benchmarking.
Стартує четверте щомісячне опитування від ТПП України «Барометр бізнесу» з актуальною темою місяця «Мобілізація». 9 січня 2024 ТПП України, за підтримки партнерів, проводить опитування з «гарячою» темою місяця – цього разу щодо впливу мобілізації на бізнес. Взяти участь можна через верифіковані чат-боти Viber та Telegram, що займе 2 хвилини часу керівників бізнесу. Нагадаємо, що функціонал наших чат-ботів, крім опитування, дозволяє: звернутися на Гарячу лінію ТПП України просто у чат-боті; ознайомитися з заходами для бізнесу, відстежувати дії ТПП України з вирішення гарячих питань бізнесу; отримувати звіти про результати опитувань.
Поїздка відбудеться з 15 по 23 лютого 2024 року в рамках Конференції відбудови України у м. Токіо, Японія (*прибуття у Японію 17.02.2024, відліт - 21.02.2024). Діловий візит до Японії організовує ТПП України у співпраці з Міністерством економіки України та за сприяння Посольства України в Японії і Посольства Японії в Україні. Співорганізаторами з іноземної сторони є Міністерство економіки, торгівлі та промисловості Японії та Федерація Бізнесу Японії. Програма перебування української делегації формується також за підтримки Японського агентства міжнародного співробітництва та ТПП Японії. Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавому для них ринку. Загальна програма візиту передбачає:
Уряд Турецької Республіки спільно зі спілками експортерів проводить конкурсний відбір для участі в програмах наступних Торговельних Місій: СТАМБУЛЬСЬКИЙ МЕБЛЕВИЙ ЯРМАРОК, 23-28.01.2024 - https://www.istanbulfurniturefair.com, АГРОЕКСПО, 30.01.24-03.02.2024 - https://www.agroexpo.com.tr, ЯРМАРКА ХОРЕКА, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, 13-16.02.2024-https://www.foodfairturkiye.com, СТАМБУЛЬСЬКИЙ ЯРМАРОК ОФІСНИХ ТОВАРІВ, 28.02.2024-02.03.2024- https://www.kirtasiyeofisfuari.com. Програма Торговельної Місії передбачає проведення двосторонніх зустрічей з турецькими виробниками/експортерами відповідної продукції та відвідування виставки за кошти організаторів. Програма проведення Торговельної Місії розрахована на 4 дні, витрати на проживання у готелі, сніданок забезпечує турецька сторона, витрати на дорогу (переліт Україна-Туреччина-Україна) оплачуються безпосередньо представниками українських компаній, що прибудуть до Туреччини. Для участі у зазначеній Програмі представникам українських компаній достатньо заповнити в електронному вигляді Анкету та надіслати її на адресу Офісу тел.: 00 38 044 377 76 77, E-mail:
В останні місяці 2023 року замовники витрачали 80% коштів на закупівлі саме через Prozorro. У грудні в системі Prozorro оголосили 38 тисяч закупівель на 100 млрд грн. Усе це можливості для бізнесу отримати замовлення від держави. Що найбільше купували:
- Електроенергію – 8,7 тис. закупівель;
- Харчові продукти – 8,2 тис. закупівель;
- Бензин та ДП – 2,7 тис. закупівель;
- Ліки – 1,4 тис. закупівель;
- Інтернет-послуги – 1 тис. закупівель.
У 2023 році замовники уклали 240 тис. договорів на суму 517 млрд грн, що вдвічі більше, ніж у 2022 році.