Мінінфраструктури опублікувало "Пам’ятку для українських туристів", яка містить рекомендації для громадян України, що мають намір здійснити подорож за посередництвом туристичної фірми. Так, при укладенні договору на туристичне обслуговування, будь ласка, перевірте, щоб: туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.uaу розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту; в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі; були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів; кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку; була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек. В подорож обов’язково візьміть з собою:копію договору на туристичне обслуговування; оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;контакти туроператора (турагента);контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте. У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши: фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування; розрахункові квитанції понесених витрат тощо. У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови, Ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Featured